Medme sklep

Medme sklep
Najzdrowsze miejsce w Internecie!

O mnie

Życie pozakuchenne

Życie pozakuchenne
Moja debiutancka powieść "Skazani", pierwszy tom trylogii "Przed Czasem". Gorąco zachęcam do zakupu i podzielenia się wrażeniami po lekturze :) Oto moje życie pozakuchenne.

Tutaj też działam

Tutaj też działam
Zapraszam również na współprowadzonego z partnerem życiowym bloga z recenzjami filmów, książek, gier, seriali i wielu innych ;)

Należę do społeczności

Durszlak.pl
rondel
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
zBLOGowani.pl

Blog Archive

Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Foodki - fotografie potraw i zdjęcia kulinarne
FlyB - Kulinaria
Przepisy.pl

Łódzkie bloguje

wtorek, 20 sierpnia 2013

Ta potrawa jest idealna dla osób, które na coś słodkiego mają ochotę raz na jakiś czas, a jak już mają to nie chce im się czekać godziny, wpatrując w piekarnik. Całość jest pyszna i łatwa w przygotowaniu ;)
Środek fondantu (fondanta?) powinien być płynny i aksamitny, niestety na moim zdjęciu tego nie widać, bo rozlana masa ukryła się za wywiniętym brzegiem talerza :(.

FONDANT WANILIOWY


Składniki:
- 100 gram białej czekolady
- 100 gram masła
- 2 jajka
- 2 żółtka
- 70g cukru
- laska wanilii
- 100 gram mąki
- cukier puder

Przygotowanie:
Kokilki wysmarowujemy masłem i obsypujemy wewnątrz cukrem pudrem. Czekoladę kruszymy, a masło kroimy w kostkę i rozpuszczamy razem w kąpieli wodnej. Odstawiamy do przestygnięcia. Dwa jajka i żółtka ubijamy razem z cukrem. Wanilię rozcinamy i wyskrobaną z niej zawartość dodajemy do jajek. Całość łączymy także z masą czekoladowo - maślaną. Rozlewamy do ochłodzonych foremek. Można posypać górę odrobiną cukru pudru, wtedy wierzch elegancko się zarumieni. Kokilki wstawiamy do piekarnika rozgrzanego do 180 stopni, na około 12 minut. Wcinamy zaraz po wyjęciu z pieca. Voila! ;)


Smacznego i do napisania wkrótce! ;)

1 komentarz:

  1. Zawsze podziwiam takie ciacha, żeby z zewnątrz wyszły odpowiednie i w środku płynne. Może kiedyś spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy Twój komentarz mnie uszczęśliwi! A może masz jakieś pytania? ;)

Posmakowało już:

Akcja!

Lookam

Zbieram na jedzenie

Śledź