Medme sklep

Medme sklep
Najzdrowsze miejsce w Internecie!

O mnie

Życie pozakuchenne

Życie pozakuchenne
Moja debiutancka powieść "Skazani", pierwszy tom trylogii "Przed Czasem". Gorąco zachęcam do zakupu i podzielenia się wrażeniami po lekturze :) Oto moje życie pozakuchenne.

Tutaj też działam

Tutaj też działam
Zapraszam również na współprowadzonego z partnerem życiowym bloga z recenzjami filmów, książek, gier, seriali i wielu innych ;)

Należę do społeczności

Durszlak.pl
rondel
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
zBLOGowani.pl

Blog Archive

Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Foodki - fotografie potraw i zdjęcia kulinarne
FlyB - Kulinaria
Przepisy.pl

Łódzkie bloguje

wtorek, 6 sierpnia 2013

Szczerze przyznam, że uwielbiam ten przepis. Lubi go nawet M. mimo, że generalnie nie przepada za ogórkami (tak, nie lubi wielu rzeczy). Szczególnie przydaje się, gdy zebrane w ogródku ogórki (tudzież gdzieś kupione) są zbyt duże na kiszone czy konserwowe i nie jest ich na tyle mało, by móc zjadać je na bieżąco. W smaku słodkie i kwaśne jednocześnie - komplikacja najlepszych elementów smaków ogórków i pomidorów ;)

OGÓRKI POMIDOROWE


Składniki:
- 3 kilogramy ogórków
- 0,5 kilograma cebuli
- 0,5 kilograma marchewki
- 1 i 1/2 łyżki soli
- 1 i 1/3 szklanki cukru
- 1 szklanka octu
- 200 mililitrów oleju
- 2 słoiczki po 200 g koncentratu pomidorowego

Przygotowanie:
Warzywa obieramy ze skór i łupin. Ogórki kroimy w plastry, cebulę w piórka, a marchewkę ścieramy na tarce. Umieszczamy wszystko w misce, zasypujemy solą i odstawiamy na 2 godziny. Po tym czasie dodajemy pozostałe składniki - cukier, ocet, olej i koncentrat pomidorowy. Mieszamy i znowu zostawiamy, tym razem na 30 minut. Wkładamy do wyparzonych słoików, zamykamy i pasteryzujemy przez 20 minut. Voila! ;)

3 komentarze:

Każdy Twój komentarz mnie uszczęśliwi! A może masz jakieś pytania? ;)

Posmakowało już:

Akcja!

Lookam

Zbieram na jedzenie

Śledź