Medme sklep

Medme sklep
Najzdrowsze miejsce w Internecie!

O mnie

Życie pozakuchenne

Życie pozakuchenne
Moja debiutancka powieść "Skazani", pierwszy tom trylogii "Przed Czasem". Gorąco zachęcam do zakupu i podzielenia się wrażeniami po lekturze :) Oto moje życie pozakuchenne.

Tutaj też działam

Tutaj też działam
Zapraszam również na współprowadzonego z partnerem życiowym bloga z recenzjami filmów, książek, gier, seriali i wielu innych ;)

Należę do społeczności

Durszlak.pl
rondel
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
zBLOGowani.pl

Blog Archive

Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Foodki - fotografie potraw i zdjęcia kulinarne
FlyB - Kulinaria
Przepisy.pl

Łódzkie bloguje

sobota, 31 sierpnia 2013

Ten przepis to nowość w naszym domu. Otrzymałam go, a właściwie moja mama, od Pani Profesor z czasów licealnych, z którą do tej pory pozostaję w bliskim kontakcie. Ogórki są pyszne! Stanowią idealne uzupełnienie domowej spiżarki i z pewnością zrobią furorę na rodzinnych przyjęciach ;)

OGÓRKI W PIEPRZU ZIOŁOWYM


Składniki:
- 4 kilogramy ogórków
- 1 kilogram cebuli
- 30 gram soli
- 400 gram cukru
- 500 mililitrów octu
- 125 mililitrów oleju
- 30-40 gram pieprzu ziołowego

Przygotowanie:
Ogórki myjemy, a cebulę obieramy. Ogórki kroimy w słupki, cebulę w talarki. Mieszamy wszystko w misce razem z solą. Zostawiamy całość na 1 godzinę. Po tym czasie dodajemy: cukier, ocet, olej oraz pieprz. Dokładnie łączymy i odstawiamy, tym razem, na 6 godzin. Od czasu do czasu mieszamy. 
Płyn z ogórków (zalewę) przelewamy do wygodnego naczynia (dzbanka na przykład). Ogórkami zapełniamy słoiki i uzupełniamy zalewą. Pasteryzujemy przez około 15 minut. 


Smacznego i do napisania wkrótce! ;)

1 komentarz:

  1. Podoba mi się, może i takie zdążę zrobić w tym roku, chociaż zawirowania życiowe różne i to nie jest lato przetworów u mnie, ale może jesień będzie? ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Każdy Twój komentarz mnie uszczęśliwi! A może masz jakieś pytania? ;)

Posmakowało już:

Akcja!

Lookam

Zbieram na jedzenie

Śledź