Medme sklep

Medme sklep
Najzdrowsze miejsce w Internecie!

O mnie

Życie pozakuchenne

Życie pozakuchenne
Moja debiutancka powieść "Skazani", pierwszy tom trylogii "Przed Czasem". Gorąco zachęcam do zakupu i podzielenia się wrażeniami po lekturze :) Oto moje życie pozakuchenne.

Tutaj też działam

Tutaj też działam
Zapraszam również na współprowadzonego z partnerem życiowym bloga z recenzjami filmów, książek, gier, seriali i wielu innych ;)

Należę do społeczności

Durszlak.pl
rondel
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
zBLOGowani.pl

Blog Archive

Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Foodki - fotografie potraw i zdjęcia kulinarne
FlyB - Kulinaria
Przepisy.pl

Łódzkie bloguje

czwartek, 15 sierpnia 2013

To jedno z tych dań, które świetnie wypada podczas rodzinnych zjazdów. Tak naprawdę nie wymaga wiele pracy. Jest dość wyrafinowane, ale nie na tyle, by ktoś z biesiadników nie umiał się w nim rozsmakować i by uznał, że jest zbyt udziwnione. Ja osobiście wersję ptactwa z jabłkiem uwielbiam ;)

UDZIEC Z INDYKA Z JABŁUSZKAMI PIECZONY


Składniki:
- udziec z indyka
- sól
- pieprz
- czubryca czerwona
- majeranek
- 5 jabłek

Przygotowanie:Udziec myjemy, nacieramy przyprawami i wkładamy do brytfanki. Pozostawiamy na minimum 20 minut - im dłużej będzie się marynował tym intensywniejszy będzie jego smak. Jabłka myjemy, kroimy na ćwiartki, usuwamy gniazda nasienne - nie obieramy! Dokładamy owoce do indyka. Pieczemy w temperaturze 180 stopni, pamiętając o przewracaniu z trakcie obróbki termicznej. Czas pieczenia zależy od wagi udźca - zasada jest taka: na 1 kilogram przypada 1 godzina pieczenia. Voila!


Smacznego i do napisania wkrótce! ;)

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Każdy Twój komentarz mnie uszczęśliwi! A może masz jakieś pytania? ;)

Posmakowało już:

Akcja!

Lookam

Zbieram na jedzenie

Śledź